Introducties

Opmerken lanceert In a Box voor complete beleving

Marketing- en salesbueau Opmerken introduceert het nieuwe concept In A Box voor volwassenen en kinderen. “In een steeds meer digitale wereld is het erg fijn om ook gewoon iets te kunnen vastpakken”, aldus initiatiefnemer Carletta Jacobs. “In a Box stelt boxen samen waar je zelf een complete beleving mee kan Creëren.”

Redactie |

“Alles wat je daarvoor nodig hebt zit erin! In een steeds meer digitale wereld is het erg fijn om ook gewoon iets te kunnen vastpakken, toch?”, zegt Carletta Jacobs, business development manager van Opmerken en initiatiefneemster. “Onze boxen zijn leuk om weg te geven en leuk om zelf uit te pakken. We zijn gestart met de Bootcamp In a Box voor volwassenen en kids, maar er volgen snel nog meer In a Box boxen!”

Bootcamp
“Alles om thuis (binnen en/of buiten) je eens lekker in het zweet te werken. Met complete trainingsschema’s, ontwikkeld door onze eigen collega Stephanie, die een fervente bootcamper en obstacle runner is, alle attributen die je nodig hebt en diverse lekkere producten voor spierherstel en als beloning. Naast dat klanten rechtstreeks kunnen bestellen op onze website www.shopinabox.nl kunnen bedrijven en instellingen deze box ook personaliseren en als leuk relatiegeschenk laten verzenden aan hun medewerkers of relaties. We zijn gestart met de Bootcamp In a Box voor volwassenen en kids, maar er volgen snel nog meer In a Box boxen!”

Bootcamp in a Box en Bootcamp for Kids in a box bevat producten van Mars Nederland (Be-Kind Protein), D-drinks Benelux (Barebells Hazelnut & Nougat en Vitamin Well Antioxidant), PepsiCo (Snack a Jacks Multigranen Rijstwafels Sundried Tomato & Herbs), Arla Foods (Melkunie Protein pudding chocolade), Slimpie (Slimpie Siroop en Slimpie waterijsjes) en Hero Benelux (Organix Just Oatmeal, Apple, Banana, Raspberry & Blueberry).

Carletta Jacobs: “Door razendsnel te schakelen met deze merken en logistiek partner PostNL zijn we in vier weken van concept naar levering kunnen gaan. De eerste boxen zijn deze week bij de eerste klanten bezorgd.”

Over Opmerken
Opmerken is hèt marketing-en salesbureau binnen Out of Home. Opmerken runt in het sportkanaal Profkantine met ruim 2.300 aangesloten sportkantines en in het leisure-kanaal Quality Time met inmiddels ruim 1000 aangesloten leisure-outlets. Opmerken ontwikkelt concepten en diensten die meer rendement opleveren voor merk en kanaal. Ook leuk: Onze Profkantine- en Quality Time leden kunnen deze boxen met voordeel aanbieden aan hun leden en bezoekers en verdienen dan zelf ook mee met de verkoop.

in-a-box.png