Royal Bliss in glas.png

Fabrikanten

Royal Bliss opent terrasseizoen met vernieuwd assortiment

ROTTERDAM – Frisdrankproducent Royal Bliss viert het terrasseizoen 2024 met een vernieuwd assortiment aan klassieke frisdranken die verrijkt zijn met een fruitige en botanische twist.

Redactie |

 De zes vernieuwde frisdranken sluiten aan op deze trends. De nieuwe smaken zijn, puur of in de mix, perfect om van te genieten tijdens jouw afterwork moment volgens Royal Bliss. De frisdrankfabrikant heeft de uitgebreide kennis en ervaring van bartenders gebruikt voor de samenstelling van de zes vernieuwde en veelzijdige smaken. Mede hierdoor sluiten de klassiekers met fruitige en botanische toevoegingen zoals sprankelende citrustonen met yuzu, subtiele hints van lavendel en bosvruchten, maar ook bijvoorbeeld kardamom, goed aan op de trends van Brouwer en Royal Bliss.

De Terrastrends van 2024
Trendwatcher Gijsbregt Brouwer licht vier terrastrends toe die hij met Royal Bliss heeft samengesteld.
1. ’ Je persoonlijkheid in een glas’. De terrasgast wil een drankje dat naadloos aansluit op de individuele behoefte en persoonlijke voorkeur, al dan niet met toevoeging van alcohol.

2. ‘Textuur wint terrein’. Naast smaak en geurtextuur ook een opkomende trend die steeds meer aan populariteit wint in de drankenwereld.

3. ‘Het oog wil ook wat’. Cocktails en mixdrankjes zijn de ideale figurant in je social story, met de levendige kleuren, perfecte garnituren en unieke glazen.

4. ‘Sharing is caring’. Delen betekent meer opties, meer smaken, proeven én betere keuzes maken wat resulteert in een overvloed aan nieuwe bestelvarianten.

Veelzijdige smaken
Royal Bliss zet met dit assortiment in op zelfregie, bewust consumeren en personalisatie. Het veelzijdige assortiment richt zich op zelfregie, bewust consumeren en personalisatie. Daarmee is Royal Bliss het perfecte drankje op het terras 'of je nu op zoek bent naar een verfrissende boost na een lange werkdag of wilt ontspannen met collega's tijdens een gezellige borrel, Royal Bliss heeft voor elke ervaring een perfect serve.'

Bron: Out.of.Home Shops