Fabrikanten

Van Geloven met drie stands op Horecava 2018

TILBURG – Van Geloven kiest er komend jaar bewust voor om zijn merken De Bourgondiër, Van Dobben, Souflesse én Mora in de schijnwerpers te zetten. Door de overnames van Royaan en Swinkels Snackery & Backery in 2016 behoren inmiddels elf merken tot het snackassortiment van de producent. De focus ligt echter op de eerste vier labels. Aan de vooravond van de Horecava spreekt Out.Of.Home Shops hierover met Jan Willem ter Veer, marketing manager out of home van Van Geloven.

2017 was voor Van Geloven een enerverend jaar, nadat de snackproducent in november 2016 Swinkels Snackery & Backery en een maand later Royaan overnam. Door de acquisitie van Royaan konden Kwekkeboom en Van Dobben aan het merkengamma worden toegevoegd en door de Swinkels-overname werden de premium kaassoufflés van Souflesse binnengehengeld. Hierdoor groeide het aantal snackmerken tot elf. Volgens Jan Willem ter Veer was Van Geloven het afgelopen jaar druk doende met het integreren van de nieuwe merken in het bedrijf. “We hebben veel geïnvesteerd in een optimale productietechnische en logistieke organisatie en in het creëren van een algehele loyaliteit en betrokkenheid van de medewerkers bij alle merken”, verduidelijkt hij. “In Tilburg is inmiddels ook een nieuw en modern kantoor gebouwd om alle nieuwe collega’s te huisvesten en om als een team onze ambitieuze groeidoelstellingen te realiseren.”

Innoveren & activeren
Naar eigen zeggen is Van Geloven is er helemaal klaar voor om zijn strategie voor de out of home-markt naar buiten brengen. “We willen volop innoveren en activeren op onze premium merken De Bourgondiër, Van Dobben en Souflesse en Mora weer volop in de schijnwerpers zetten”, zegt Ter Veer.

Lees het volledige interview met Jan Willem ter Veer van Van Geloven in de komende Out.of.Home Shops, die verschijnt op 16 december. Nog geen abonnement? Vraag dit dan hier aan.

Bron: Out.of.Home Shops

rol-a900x525.jpg