PSV tekenen.jpg Ramona van Zuylen (CCEP, links) en Frans Jansen (PSV).

Coca-Cola en PSV verlengen samenwerking

ROTTERDAM – Na eerder dit jaar De Kuip/Feyenoord, Efteling en Jaarbeurs Utrecht, verlengen voetbalclub PSV en Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) ook hun samenwerking. De organisaties werken al meer dan tien jaar samen.

Redactie |

CCEP is de grootste bottelaar van Coca-Cola ter wereld en brengt in Nederland naast Coca-Cola ook Fanta, Sprite, Fuze Tea, Chaudfontaine en Powerade op de markt. Deze dranken worden door PSV geschonken bij de wedstrijden van de A-selectie in het Philips Stadion en bij wedstrijden van Jong PSV en PSV Vrouwen op de Herdgang.

Ramona van Zuylen, director Away from Home bij CCEP zegt: "Ik ben ontzettend trots dat we de samenwerking met PSV voortzetten. Samen willen we ervoor zorgen dat elke bezoeker kan genieten van een aanbod dat aansluit bij zijn of haar wensen – met keuze, smaak, beleving én aandacht voor duurzaamheid."

Langdurige relatie
Frans Janssen, commercieel directeur van PSV, spreekt van een investering in een langdurige relatie: “We zijn de mijlpaal van tien jaar samenwerking met Coca-Cola gepasseerd en werken in een andere vorm zelfs al veel langer samen. Die samenwerking is al die jaren uitstekend bevallen. De drankvoorziening voor meer dan dertigduizend mensen rond en tijdens wedstrijden brengt de nodige uitdagingen met zich mee. We zijn dan ook erg blij dat Coca-Cola ons daarin ondersteunt en dat dat zo blijft.”

Bron: Out.of.Home Shops