BREDA – De winnaars van het YouGov Out of Home Formulerapport 2025 zijn verrast met een bezoek van het YouGov OOH-team, waarbij zij hun welverdiende award in ontvangst mochten nemen. Dit jaar zijn I Love Sushi, Brownies&downieS, AVIA, Hutten en Proeflokaal Bregje uitgeroepen tot beste formule binnen hun categorie.
Het consumentenonderzoek, inmiddels voor de vijftiende keer uitgevoerd, brengt de gasttevredenheid van bijna zeventig Out of Home-formules in kaart.
Model
Bezoekers beoordelen de formules op basis van het unieke 7 G-model: gemak, genieten, goedkoop, gastvrij, gezond, goed geweten en goed verhaal. Daarbij blijkt ‘genieten’ opnieuw het meest bepalende aspect voor een positieve ervaring.
De winnaars per categorie
Fastservice: I Love Sushi scoort hoog op genieten en onderscheidt zich bovendien op het gebied van gezondheid.
Coffee & Lunch: Brownies&downieS blijft uitblinken in gastvrijheid en weet met hun concept keer op keer de harten van gasten te veroveren.
At Work: Hutten sleept de eerste prijs in de wacht dankzij hun sterke focus op genieten, gezondheid en het vertellen van een inspirerend productverhaal.
On the Move: AVIA overtuigt met hoge scores op gezond en genieten, en wordt daarnaast geprezen om hun gastvrijheid.
Casual Dining: Proeflokaal Bregje wordt gewaardeerd om hun scherpe prijsstelling en scoort daarnaast goed op genieten en gastvrijheid.
Bron: Out.of.Home Shops