Fabrikanten

Heineken viert 150e verjaardag

LEIDEN – Bierproducent Heineken mag dit jaar maar liefst 150 kaarsjes uitblazen. Het biermerk bestaat dit jaar 150 jaar en dat wordt gevierd met een nieuwe campagne en limited edition verpakkingen.

Redactie |

Het biermerk zag haar levenslicht in 1873 in Amsterdam en groeide uit tot één van de grootste biermerken ter wereld, met een wereldwijd bereik van 190 landen. Ter ere van dit jubileum vervangt Heineken tijdelijk haar merknaam op de verpakking van alle producten voor een greep uit alle bijnamen die het goudgele goedje kent, zoals ‘Biertje?, ‘Goudgele Rakker’, ‘Pilske, of ‘Koude Kletser’. “Met de pay-off ‘Heerlijk Helder Hoe je ons ook noemt. Proost op 150 jaar gezelligheid’ laat Heineken zien dat het niet uitmaakt hoe je ze ook noemt, als je het maar gezellig hebt met elkaar”, schrijft Heineken in haar berichtgeving.

Bron: Levensmiddelenkrant / Out.of.Home Shops