klm fuze tea.jpg

Onderweg

KLM kiest voor Fuze Tea

ROTTERDAM – Op de intercontinentale vluchten van de luchtvaartmaatschappij KLM wordt voortaan ijsthee van Fuze Tea geschonken. In samenwerking met Coca-Cola in Nederland is gekozen voor de smaak black tea peach hibiscus.

Gerard van Oosbree |

“Er is voor deze smaak gekozen omdat deze internationaal het meest populair is”, vertelt Marleen Metselaar. Zij is bij Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) verantwoordelijk voor travel, high traffic en airlines. “Passagiers vroegen aan boord al langer om ijsthee. De ruimte aan boord en in de trolleys is beperkt, dus bij KLM kijken ze goed naar de producten en de behoeften van de passagiers”.

Omloopsnelheid is in de luchtvaart ook belangrijk. Maatschappijen willen niet onnodig producten meenemen. “Black tea peach hibiscus is de bestverkopende smaak die we hebben en we willen natuurlijk het beste aanbieden aan de passagiers. We verwachten dat veel passagiers hiervoor zullen kiezen”, legt Metselaar uit.

Versterking
Fuze Tea is het vijfde merk van CCEP dat nu geschonken wordt aan boord van KLM-vliegtuigen, naast Coca-Cola, Coca-Cola Zero Sugar, Fanta en Sprite. Beide bedrijven hebben een lange en goede samenwerking. “Het is echt een compliment dat KLM ons product aan boord wil hebben. Onze merken versterken elkaar. Door op deze manier de merken te bundelen, wordt de relevantie van beide versterkt”, besluit Metselaar.

Bron: Out.of.Home Shops

Lees meer over: