lipton.jpg

Horeca

Lipton organiseert ‘Het Lipton Terras van 2023’

ROTTERDAM – Voor de tweede keer op rij organiseert Lipton een wedstrijd voor het beste terras dat Lipton Ice Tea schenkt. Onder de naam ‘Het Lipton Terras van 2023’ kunnen er geldprijzen gewonnen worden door horeca-ondernemers die Lipton Ice Tea serveren. De totale prijzenpot bedraagt dit jaar 150.000 euro. Consumenten kunnen tot en met 31 augustus hun stem uitbrengen.

Lipton stelt gepersonaliseerd promotiemateriaal aan de ondernemers ter beschikking. Hiermee kunnen zij hun terras extra promoten. De horeca-ondernemer met de meeste stemmen over de hele periode wint de landelijk hoofdprijs. De nummers 2 en 3 winnen respectievelijk 30.000 euro en 15.000 euro. Uiterlijk 18 september worden de nationale winnaars bekend gemaakt. Daarnaast is er maandelijks 10.000 euro te winnen door het terras dat in die maand de meeste unieke stemmen krijgt.

Positief
“Met Lipton proberen we altijd een positieve bijdrage te leveren aan horeca ondernemers om hun business te ondersteunen. Zeker in deze roerige tijden is dit cruciaal. Het terras is voor veel ondernemers daarin een belangrijke drijver. Gelukkig zaten de terrassen vorig jaar weer helemaal vol en met onze terrasactivatie konden klanten stemmen op hun favoriete terras. Dit was een groot succes, en dat gaan we dit jaar nog een eens dunnetjes overdoen. Het mooie is dat ondernemers het succes zelf in de hand hebben door het echt te activeren in hun zaak of op social media. En ook voor consumenten is het weer een feestje om nieuwe terrassen te ontdekken en hun favoriete terras te steunen”, aldus Mark Hanemaaijer, director out of home bij Unilever.  

Winnaar van de eerste editie in 2022 was Jack Bosters van Eeterij ’t Wagenhuis. “Voorheen konden we ons terras alleen maar openen in de zomer. Met het prijzengeld van Lipton Ice Tea hebben we het zomerterras helemaal winterklaar kunnen maken. Nu kunnen de gasten heel het jaar door genieten op ons heerlijke terras.”

Bron: Out.of.Home Shops