Veggieweken Family.jpg

Horeca

Oktober in teken Veggie Weken bij Family

NIEUW-VENNEP – Bij de fastserviceformule Family staat heel oktober in het teken van de Veggie Weken. In alle cafetaria’s wordt extra aandacht gegevens aan het vegetarische assortiment. Gasten zullen tijdens de Veggie weken worden verwelkomd met een groene loper en groene menu’s.

Redactie |

Speciaal voor deze weken wordt de Herfstburger in een vegetarische variant geïntroduceerd. “Met de Veggie Weken willen we onze gasten de mogelijkheid bieden om te genieten van smakelijke, vegetarische opties zonder concessies te doen op kwaliteit of smaak", zegt Suzanne de Koning, marketingmanager FHC-Formulebeheer, het bedrijf achter Family. “We hebben zo’n uitgebreid aanbod, echter is niet iedereen hiervan op de hoogte. Hoe vaak bestel jij eens iets anders wanneer je een cafetaria bezoekt? Het werd tijd dat we een van onze meest populaire burgers ook in een vegetarisch jasje zouden steken en ik kan zeggen dit is fantastisch gelukt. Ik durf zelfs te stellen: Hij is nog lekkerder.”

Met de Veggie Weken sluit Family zich aan bij ‘Eet geen dierendag’. Bij Family hopen ze “dat deze speciale campagne niet alleen onze bestaande Familygasten zal plezieren, maar ook nieuwe mogelijke gasten zal aantrekken die trek hebben in een vegetarisch alternatief voor hun favoriete fastfoodmaaltijden”

Bron: Out.of.Home Shops