Horeca

Fabrikanten

Bud op de tap in Gelredome

BREDA/ARNHEM – Bud is vanaf 23 oktober het nummer één biermerk in het GelreDome. AB InBev en de evenementenlocatie/voetbalstadion van Vitesse, hebben een samenwerking van bijna twee jaar verlengd met nog eens vijf jaar.

Pieter Anciaux, horecadirecteur Bierbrouwerij AB InBev is er duidelijk trots op om Bud te schenken in GelreDome: ‘’Jaarlijks passeren ruim een miljoen bezoekers de poorten van dit unieke Arnhemse evenementencomplex. Met vele optredens van wereldsterren, is een werelds bier als Bud een perfecte match. Bud is op steeds meer iconische locaties in Nederland te vinden, GelreDome mocht niet ontbreken.’’

Verfrissend
Directeur van GelreDome Hèrald van de Bunt noemt de samenwerking een grote stap voorwaarts: “Bud is niet alleen het merk dat zich focust op een voor ons zeer relevante doelgroep, de duidelijke keuze voor muziek als platform sluit naadloos aan bij GelreDome als venue. De verfrissende manier waarop Bud zich momenteel in Nederland op een krachtige manier neerzet, is een van de belangrijkste redenen om in GelreDome te kiezen voor een fris, nieuw bier.”

Bud richt zich op consumenten tussen 18 en 34 jaar op ‘high energy occasions’, waardoor de keuze voor een van de grootste evenementenlocaties van Nederland een logische is, aldus AbInbev.

Bron: Out.of.Home Shops

 

bud-boer-op-hoofdkantoor-abinbev.jpg