Febo en De Ruijter introduceren gezamenlijk de IJs-co

NIEUWVEEN – De twee oer-Nederlandse concepten hebben de handen ineen geslagen en komen met IJs-co: roomijs van Febo gecombineerd met pure hagel van Koninklijke De Ruijter. Iedere consument die te paard door de Febo Drive gaat, krijgt de IJs-co gratis mee.

Vanaf maandag 5 oktober begint de gezamenlijke actie van Febo en De Ruijter, die overigens beiden zijn ontstaan vanuit een ambachtelijke banketbakkerij. Febo directeur Dennis de Borst: “Ons verse roomijs wordt nog altijd gemaakt volgens het recept van mijn opa, oprichter Johan de Borst. In combinatie met dé hagelslag van Nederland smaakt dit nog lekkerder.” Willemijn van Sasse, brandmanager bij De Ruijter, vult hem aan: “Voor ons is dit het ultieme bewijs dat hagelslag op veel meer producten past dan alleen op brood. De samenwerking tussen De Ruijter en Febo gaat om passie voor tradities en liefde voor het vak.”

Dat consumenten die de IJs-co te paard afhalen, deze gratis krijgen, heeft alles te maken met het gezicht van de campagne. Niemand minder dan Anky van Grunsven promoot de ijs-hagelslag combinatie. De IJs-co is niet alleen verkrijgbaar bij de Febo Drive en in de normale Febo-vestigingen, maar is ook te bestellen via Deliveroo, Thuisbezorgd of Ubereats.

Bron: Out.of.Home Shops