Bavaria en PSV versterken partnerschap

LIESHOUT – Bavaria verlengt het contract met PSV en sluit zich aan bij het Brainport Eindhoven partnership. Swinkels Family Brewers, de moederorganisatie van het biermerk, wordt hiermee een premium partner van de Eindhovense voetbalclub.

Romke Swinkels, directeur Nederland van de Swinkels Family Brewers, meent dat de aansluiting aan het Brainport Eindhoven de band met de oorsprong van het bedrijf zal versterken. “Onze roots liggen in Brabant. En ondanks dat we inmiddels actief zijn over de hele wereld, zal dat altijd zo blijven. Daarom wilden we graag de banden met PSV en met de regio verder verstevigen.”

Het Brainport Eindhoven partnership is in 2013 in het leven geroepen. Het investeert in innovatie, maatschappelijke betrokkenheid, vitaliteit en entertainment rondom Eindhoven. Het bestaande partnership, bestaande uit ASM, Philips, High Tech Campus Eindhoven, VDL Groep, Jumbo Supermarkten, stichting Brainport en PSV, wordt nu verder uitgebreid met de komst van de bierbrouwers.

Vertrouwen
Het innoverende karakter van Brainport Eindhoven past ook goed bij zijn bedrijf, denkt Swinkels. “Wij geloven in het ecosysteem van het Brainportgebied en erkennen de waarde van kennisdeling tussen de grootste bedrijven die hier te vinden zijn. Swinkels Family Brewers is een voortdurend innoverende bierbrouwer. De keuze om bijvoorbeeld stevig in te zetten op 0.0 bieren past in het vitaliteitsverhaal dat een belangrijke pijler van het partnership is. Wij voelen ons thuis bij de Brainport, net als bij ons PSV.”

Ook commercieel directeur van PSV Frans Janssen waardeert de hernieuwde samenwerking: “Het is erg bijzonder dat Swinkels Family Brewers juist in deze tijd, waarin we allemaal de impact van het Covid-19 virus voelen, kiest voor een uitbreiding van onze bestaande relatie. In moeilijke tijden op je partners kunnen vertrouwen is een groot goed. Dat koesteren we.”

Bron: Out.of.Home Shops