NIEUWVEEN - Het is ieder jaar weer de vraag welke producten van drie jaar geleden nog op het schap staan. Welke innovaties hebben de concurrentiestrijd overleefd en weten klanten nog steeds te verleiden? Out.of.Home Shops meet het in de jaarlijks verkiezing De Classique.
De Classique is de prijs voor producten die drie jaar geleden geïntroduceerd en nu nog steeds succesvol zijn. Van alle introducties die worden gelanceerd in een jaar, blijven slechts enkele overeind. Alleen producten die nog steeds succesvol zijn en de hoogste beoordeling (gemiddeld een 7 of hoger) van de jury krijgen, mogen zich winnaar van De Classique noemen. De jury, bestaande uit groothandels, horecaketens, cateraars en tankstationorganisaties, kijkt naar innovativiteit, duurzaamheid, omzet en rendement. Dit jaar zijn er acht winnaars, gefeliciteerd!
Out.of.Home Shops bedankt alle juryleden voor medewerking.
De winnaars:
Coca-Cola Europacific Partners – Fuze Tea
D-Drinks – The GUTsy Captain Kombucha Ginger Lemon
D-Drinks – Barebells White Chocolate Almond
Essity Netherlands – Tork Reflex Vel-Voor-Vel Centerfeed Dispenser
Mondelez – Milka Brownie
Remia – Legendary Real Tasty Mayonnaise
Salomon FoodWorld – Asia Sliders
Vandemoortele – Gouda’s Glorie Bakken & Braden
Bron: Out.of.Home Shops