big arch.png Foto: McDonald's Nederland

McDonald’s lanceert tijdelijke Big Arch

UTRECHT – Fastfoodketen McDonald’s breidt het tijdelijke assortiment uit met de Big Arch. Bij eerdere introducties in de Verenigde Staten, Portugal en Duitsland was de speciale hamburger een groot succes.

Redactie |

“Onze gasten willen van tijd tot tijd verrast worden met een echt verwenmoment”, aldus Karin van Prooijen, marketing manager Media & Campaigns bij McDonald’s Nederland. “Ze zoeken dan iets speciaals, iets dat verder gaat dan het bekende aanbod. Met de Big Arch voegen we tijdelijk een unieke hamburger met veel smaak toe aan het menu, voortbouwend op het succes in andere landen.”

Volgens het bedrijf is de Big Arch niet te vergelijken met andere hamburgers van de keten, zoals de Big Mac of de Quarter Pounder. “Het betreft een compleet nieuwe smaakervaring die verder gaat dan de klassiekers”, schrijft McDonald’s. De Big Arch is vanaf 30 september verkrijgbaar bij alle McDonald’s-restaurants en zolang de voorraad strekt.

Bron: Out.of.Home Shops