kaaskipkorn.png

Fabrikanten

Mora maakt kiezen gemakkelijk

AMSTERDAM – Snackfabrikant van Geloven introduceert onder de merknaam Mora een nieuwe snack, de Kaas Kipkorn. Met deze nieuwkomer speelt Mora in op de vraag naar herkenbare snack met een nieuwe twist en combineert de kaassnack met de kipsnack. De liefhebber hoeft nu niet meer te kiezen volgens de snackfabrikant. Deze is vanaf 12 februari exclusief verkrijgbaar in foodservicekanalen.

Redactie |

In de wereld van snacks is de Mora Kaas Kipkorn een primeur in de snackwereld. Marieke van Balen, directeur marketing en innovatie bij Van Geloven zegt over de primeur: “Als marktleider vinden we het belangrijk om te blijven innoveren en consumenten te verrassen met nieuwe smaaksensaties die aansluiten bij de behoefte om af en toe te kunnen variëren in keuze. Uit ons uitgebreide marktonderzoek specifiek voor het foodservicekanaal is gebleken dat consumenten op zoek zijn naar een herkenbare snack met een unieke twist. In dit geval het combineren van de welbekende Mora Kipkorn® met smeuïge kaas. Het was daarom voor ons een logische keuze om een snack te ontwikkelen waarbij snackliefhebbers van beide smaken kunnen genieten van één snack zonder concessies te hoeven doen.” 

Lancering
De lancering van dit nieuwe product vindt plaats op de Horecava in de rai in Amsterdam tijdens een ‘surprise act’ van Cora van Mora, die zoals Mora zegt een eerbetoon aan het prachtige liefdesverhaal van de twee snacks die elkaar naar ongekende hoogte tillen. Voor de snackliefhebber kan dat vanaf week 7 in Nederland en in week 11 in België.

Bron: Out.of.Home Shops