scherm_afbeelding_2025-06-10_om_12.46.50.png Videostill uit de campagnefilm.

Nieuwe campagne van Bakker Bart

UTRECHT – Bakker Bart heeft een nieuwe online campagne gelanceerd die voortbouwt op een eerdere campagne onder de naam ‘Trek! Bakker Bart’ die door bureau Han Snel was bedacht. De nieuwe campagne is gemaakt door Vlimse.

Redactie |

"Met deze campagne laten we zien dat we er altijd zijn als jouw redder in nood wanneer de trek onverwacht toeslaat. We brengen herkenbare momenten tot leven met een humoristische, frisse en eigentijdse aanpak. Daarmee willen we de merkbeleving versterken en ervoor zorgen dat Bakker Bart direct in je opkomt zodra die trek toeslaat," zegt Cootje Loogman, marketing manager bij Bakker Bart.

Smakelijke oplossingen
In de campagne is te zien dat er nog altijd een Bakker Bart met smakelijke oplossingen binnen handbereik is als je trek krijgt. Dat wordt gesymboliseerd door het woord trek de hoofdrolspelers in de weg te laten zitten. De online video-uitingen zijn te zien op platformen als Facebook, Instagram, TikTok, YouTube en de digitale kanalen van DPG Media.

"Bakker Bart is een vertrouwd gezicht dat opnieuw gezien mag worden. We bouwden voort op de bestaande regel en maakten het knagende trekgevoel hoorbaar en zichtbaar. Zo brachten we een herkenbaar, alledaags moment op een toegankelijke manier tot leven. Bakker Bart kreeg daarin de hoofdrol als oplossing – zonder het groter te maken dan het is. Lekker nuchter, zoals het merk zelf," aldus Jeroen de Wit, founder van Vlimse.

Bron: Out.of.Home Shops