Winnaar Beste Introductie 2018: Maza Mediterranean Delicacies | Out of Home Shops

‘Onze portieverpakkingen hebben veel meerwaarde’

Winnaar Beste Introductie 2018: Maza Mediterranean Delicacies

ZAANDAM - De mediterrane specialiteiten in Maza-portieverpakkingen spelen in op de toenemende consumentenvraag naar gezonde, lekkere en vegetarische producten in gebruiksvriendelijke porties. Hieraan dankt producent Maza Mediterranean Delicacies volgens marketing manager Felicia de la Houssaye vooral de prijs voor Beste Introductie 2018.

Product: Portieverpakkingen
Fabrikant: Maza Mediterranean Delicacies
Geïntroduceerd in: Catering
Verantwoordelijke: Felicia de la Houssaye, marketing manager

Bij Maza Mediterranean Delicacies is iedereen volgens De la Houssaye erg trots op deze prijs. “De Beste Introductie 2018 is een mooie beloning voor al het werk dat we lange tijd in onze Maza-portieverpakkingen hebben gestoken. Onze hierin verpakte specialiteiten komen dus volledig tegemoet aan dé foodtrends van nu. Ze zijn perfect voor op een broodje tijdens de lunch of als dip bij rauwkost als snack. Bovendien zijn ze handig om mee te nemen, omdat het gaat om portieverpakkingen in de vorm van kleine bakjes.”

Veelzijdige producten
In haar eigen ogen hebben de producten in portieverpakking veel meerwaarde voor ondernemers in de out-of-homemarkt. “Dankzij de handige portieverpakkingen zijn onze specialiteiten voor hen perfect te combineren met andere producten, zoals brood en toast, maar ook rauwkost. Het zijn bijzonder veelzijdige producten, waarmee je niet alleen kunt smeren en dippen, maar ook koken. Op onze website www.maza.nl vinden ondernemers diverse inspirerende recepten. Een smakelijke mogelijkheid is ook om er een mezze mee te maken. Hierbij kun je denken aan een schaal of bord met dips van verschillende soorten hoemoes, rauwkost en salade, falafel en Libanees brood. Een mezze is voor ondernemers gemakkelijk en snel te maken.”
De la Houssaye vertelt dat de producten in portieverpakkingen vooral aan de man worden gebracht op uiteenlopende cateringlocaties, zoals bedrijfsrestaurants. “Ook in tankstations en to go-winkels en bij airline cateraars neemt de populariteit hiervan de laatste tijd echter sterk toe.”
Maza Mediterranean Delicacies brengt de producten in portieverpakkingen nadrukkelijk onder de aandacht via haar eigen socialmediakanalen. “Ook kunnen we ondernemers desgewenst POS-materiaal verstrekken. Voor specifieke wensen of een onderscheidende manier van ondersteuning kunnen zij altijd contact met ons opnemen.”
Later dit jaar kunnen ondernemers een aantal nieuwe producten en smaken in portieverpakkingen verwachten, zo benadrukt De la Houssaye ten slotte. “Hiermee willen we de bestaande doelgroep van onze mediterrane specialiteiten verbreden.”

Bron: Out.of.Home Shops