Partnercontent

Awards - Beste Introducties

Winnaar Beste Introductie Mondelēz: 'Met de sideoffers spelen we in op klantbehoeften’

OOSTERHOUT - Lars Buiter, channel development manager bij Mondelēz en Lisette Kil, accountmanager out-of-home, vertellen over de winnende producten van het bedrijf. De Toblerone en Milka sideoffers zijn namelijk bestempeld tot Beste Introductie 2019.

Redactie |

Wat is jullie eerste reactie op het winnen van de Beste Introductie?
Kil: “Wij zijn erg blij dat we zijn verkozen tot beste introductie 2019 en zien dit als een mooie erkenning en waardering van onze nieuwe producten. Mondelēz wil met de juiste merken aanwezig zijn bij alle relevante contactpunten met de consumenten en shoppers.”

Waarom denken jullie dat jullie klanten het product hebben gekozen tot Beste Introductie 2019?
Buiter: “Wij hebben de Toblerone en Milka sideoffers speciaal ontwikkeld
om in te spelen op de klantbehoeften binnen het OOH-kanaal. Horeca is een groeiend segment binnen OOH met veel kansen voor onze merken, waarin wij nog veel potentieel zien. Wij hebben gekeken naar de trends binnen het horecalandschap, en hebben hier als Mondelēz zo goed mogelijk op ingespeeld met onze Toblerone en Milka sideoffers. Wij zien dat het steeds belangrijker is om een kwalitatief en lekker product bij de koffie te serveren. Met onze introducties laten wij zien dat de sterke A-merken ideaal zijn om bij de koffie te serveren, vanwege de herkenbaarheid, kwaliteit, aantrekkelijke verpakking en populaire smaken.”

Wat zijn de plannen met dit product voor aankomend jaar?
Kil: “De Toblerone en Milka sideoffers zijn al verkrijgbaar bij de verschillende groothandels binnen Nederland. In 2020 gaan we deze producten verder activeren bij groothandels door middel van promoties, trade magazines en het actief benaderen van onze eindklanten.”

Wat mogen we dit jaar weer aan mooie introducties verwachten?
Buiter: “We staan open om met de juiste partners te kijken naar nieuwe mogelijkheden binnen de OOH-markt. Uiteraard zijn we zelf ook druk bezig om te kijken welke rol onze andere merken bijvoorbeeld Oreo, Côte d’Or, LU, en Liga kunnen spelen in het OOH-kanaal.”

Juryrapport: 
“Een écht product voor een verwenmoment. Dit is altijd goed om bij de koffie te serveren of bij de kassa te presenteren.“

Bron: Out.of.Home Shops

ooh-afbeelding.jpg