Winnaar Beste Introductie Peeters Produkten: 'Duo Penotti is voortrekker creatieve innovaties'

ROOSENDAAL - Peeters Produkten heeft met de Duo Penotti portieverpakking de prijs voor Beste Introductie 2019 gewonnen. Sales manager Harold van Strijen vertelt waarom het product goed aanslaat in de foodbranche.

Wat is jullie eerste reactie op het winnen van de Beste Introductie?
“Duo Penotti, dubbel lekker in een potti, is een sterk merk in zoet broodbeleg. Met de introductie van de portieverpakking is Duo Penotti nu ook in foodservice verkrijgbaar en bereikt de dubbel lekkere hazelnootpasta consumenten die buitenshuis van hun favoriete hazelnootpasta willen genieten. We spelen in op de toenemende behoefte aan variatie en convenience.”

Waarom denken jullie dat jullie klanten het product hebben gekozen tot Beste Introductie 2019?
“Duo Penotti is voortrekker op het gebied van creatieve, onderscheidende innovaties. We mogen ons telkens verheugen op een grote opnamebereidheid bij groothandels en hotels; dit toont aan dat men vertrouwen in onze producten heeft. We hebben het succes dan ook mede te danken aan de goede samenwerking met onze handelspartners. Dat is nu bekroond met de Beste Introductie 2019 en daar zijn wij erg trots op.”

Wat zijn de plannen met dit product voor aankomend jaar?

“Speciaal voor foodservice is de tray à 64 stuks ontwikkeld. Onze doelstelling is om distributie in dit kanaal te vergroten. Daarnaast wordt de portion pack ingezet om trial te genereren.”

Hoe geven jullie invulling aan de ondersteuning?

“Ondersteuning in de media en op de winkelvloer zorgen ervoor dat Duo Penotti top of mind blijft.”

Wat mogen we dit jaar weer van jullie aan mooie introducties 
verwachten?
“In februari introduceert Duo Penotti Banana & Coconut spread 350 g, een nieuwe smaakvariant met een exotische vibe! Dit geeft een seasonal touch aan het vertrouwde Duo Penotti assortiment. En creëert rumour around the brand met dubbel leuke activaties.”

Juryrapport:
“Duo Penotti portieverpakking is ideaal voor hotels en cateraars die het assortiment zoet broodbeleg willen verrijken.”

Bron: Out.of.Home Shops