Horeca

Australian lanceert biologische chocoladelijn

VEENENDAAL - Australian, bekend van de luxe bonbons, biologische koffie- en ijsvarianten, breidt het chocoladeassortiment uit met 100 procent biologische chocoladerepen. Met deze eerlijke chocoladelijn, genaamd: Snappers, steunt de consument het werk van internationale kinderontwikkelingsorganisatie SOS Kinderdorpen. Per verkochte reep gaat er een afdracht naar dit goede doel.

Marleen Veldhuijzen |

De Snappers zijn verkrijgbaar in zes smaken. Van chocolade met 85 procent cacao, tot aan romige melkchocolade met of zonder karamel zeezout en chocola met ananas en kokos of bosvruchten. De chocola is 100 procent biologisch en geaccrediteerd met het Rainforest Alliance keurmerk. Australian garandeert hiermee chocolade zonder schuldgevoel, waarbij de hoogste eisen worden gesteld aan het behoud van natuur en de bescherming van mens en werk. Zo draagt Australian bij aan een duurzame chocoladewereld.

Impact
Arian Buurman, directeur SOS Kinderdorpen is erg blij met deze samenwerking. "Met de Snapper chocoladelijn maakt Australian het verschil voor kinderen zonder familie of veilig thuis. Door de verpakkingen met daarin verhalen van verschillende kinderen uit onze programma’s maakt de consument kennis met de impact van ons wereldwijde werk.”

De Snappers zijn onder andere verkrijgbaar bij Sligro, Hocras en Hudson’s Bay.

australian.jpg