Pepsi Electric Blue.jpg

Fabrikanten

Pepsi lanceert limited edition blauwe cola

BUNNIK: Pepsi komt na een rebranding van het merk met een nieuw item in de cola-categorie: Pepsi Electric. De allernieuwste limited editon blauwe cola speelt in op voorkeuren van de consument, met name Generatie Z.

Redactie |

Opvallend is de levendige blauwe kleur. De frisdrank heeft een pittige citrussmaak en bevat geen suiker. Hiermee speelt Vrumona, licentiepartner van Pepsico, in op de groeiende voorkeur voor suikervrije frisdrankopties van de consument zonder concessies te hoeven doen aan de smaak. De Pepsi Electric is de nieuwste smaak in de rij na Pepsi Zero, Sugar Cherry en Lemon.

Meer smaak, nieuwe ervaringen
Stephan van Ee, marketing manager bij Vrumona: ”Pepsi is er voor consumenten die op zoek zijn naar méér en is altijd gedreven door een grenzeloos geloof in mogelijkheden. Meer energie, meer smaak, nieuwe ervaringen… Dat is altijd de basis geweest van het merk Pepsi. De ‘Forever Young’-mentaliteit van oprichter Caleb Bradham is wat het merk drijft en waar Pepsi Electric® met deze limited edition perfect op inspeelt.”

Aandachtstrekker
De verpakking van Electric Blue is onderdeel van de Pepsi's Thirsty for More-campagne en is een weerspiegeling van het elektrische blauw en zwart van de recente rebranding van het logo, naast de kenmerkende Pepsi-pulse, en, naar eigen zeggen, een echte aandachtstrekker in het schap.

De Pepsi Electric Blue zal ongeveer drie maanden verkrijgbaar zijn in de retail en op enkele out-of-home locaties.

Bron: Levensmiddelenkrant / Out.of.Home Shops