Schiphol presenteert vernieuwde foodconcepten

SCHIPHOL – HMSHost heeft donderdag ‘Lounge 3’ van Amsterdam Airport Schiphol officieel heropend na vernieuwing. Daarbij werden een zestal vernieuwde foodconcepten gepresenteerd.

Willem-Paul de Mooij |

Eerder liet Out.of.Home Shops al nieuwe concepten op Schiphol zien, zoals broodconcept bread!, JuicyDetails en Starbucks. De meest recente aanwinst is de vernieuwing van McDonald’s in Lounge 3. Deze valt volgens HMSHost nu op door een eigentijdse uitstraling met stijlvol meubilair in trendy kleuren. Het restaurant is verbouwd volgens de laatste bouwstandaards met aandacht voor innovatie en duurzaamheid. Het streven naar kwaliteit in alle facetten van de bedrijfsvoering heeft McDonald’s vertaald in de visie ‘Good Food Fast’.

Verder is er (het al eerder getoonde) broodconcept bread! Dat direct opvalt door metershoge broodstellages en lange houten picknicktafels. In het zicht van de gast worden 24 uur per dag ruimbelegde broodjes bereid en juices vers geperst.

Dan is er ook nog de East bar & bites: een full service cosmopolitan bar met een ‘Asian touch’. Het onderscheidt zich van de andere horecagelegenheden door trendy sake cocktails en Aziatisch fingerfood te serveren. Op het menu staan hapjes zoals Japanse Yakitori, Sushi en Wasabi crackers.

In deze lounge is de ook vijfde vestiging van Starbucks. En voor de gezondheidsbewuste consument zijn er versbereide juices, smoothies en ‘grab and go’ snacks bij JuicyDetails. Tot slot is er de receptie van Hotel Mercure Schiphol Terminal. Die is volledig gerestyled.

Lees meer in de komende printuitgave van Out.of.Home Shops.

Bron: Out.of.Home Shops

shiphol_lounge_3_opening_074-a840x630.jpg