Fabrikanten

Introducties

Virgil van Dijk is het nieuwe gezicht van Liga

AMSTERDAM – Liga is een samenwerking aangegaan met voetballer Virgil van Dijk. Een 360-graden campagne is het resultaat van de krachtenbundeling.

Yentl Bocxe Strik  |

Nathalie Brugel, senior brand manager Liga, zegt over de samenwerking: “Virgil is niet alleen de aanvoerder van het Nederlands elftal en de beste verdediger ter wereld, maar ook vader en een echte familieman. Al deze rollen vervult hij met betrokkenheid, positiviteit, leiderschap en doorzettingsvermogen. Deze eigenschappen passen perfect bij de waarden van Liga en daarom zijn we enorm enthousiast om hem als ambassadeur te hebben. Samen willen we, met diezelfde karakteristieke dosis toewijding en energie, Nederlanders een steuntje in de rug geven.”


360-graden campagne
De samenwerking vormt een basis die wordt gevoerd met een TVC, in-store communicatie, digitale en social media content en winacties. Tijdens de campagne geeft de voetballer mini-peptalks tijdens gebruikelijke worstelingen, met een luchtige en komische ondertoon. De peptalks van Virgil kunnen, net de stimulans zijn die je nodig hebt om door te kunnen, instemmend met het ondersteunende karakter van de koekjes zelf.

Bron: Out.of.Home shops
Bron: Levensmiddelenkrant

liga2.jpg