Appèl.jpg

Markies Catering verder onder de naam Appèl

’S-HERTOGENBOSCH – Markies Catering en zusterbedrijven Zo-vital, SAB, FM at Work en Scoolcompany hebben per afgelopen woensdag 21 februari een nieuwe naam: Appèl. De cateraar uit Den Bosch wil met deze naamswijziging het merk en de dienstverlening te versterken.

Redactie |

“Met deze keuze investeren we in de toekomst van onze dienstverlening. Markies Catering, Zo-Vital, SAB, FM at Work en Scoolcompany hebben zich bewezen als bijzondere merken, die door klanten zeer gewaardeerd worden. Door al onze activiteiten onder één naam te bundelen, versterken we ons merk en ons aanbod. Van basisschool en middelbare school, tot aan mbo, hbo, universiteit en bedrijven: we zijn nu als één cateraar zichtbaar voor alle generaties’, aldus algemeen directeur Appèl Hans van Veen.

Vitaler en duurzamer
De naamswijziging is een belangrijke stap in de ontwikkeling van Appèl. In 2023 startten de samenwerkende bedrijven met diverse basisscholen een schoollunches en -ontbijtjesvoorziening. Van Veen zegt: “We bedienen nu alle generaties vanuit Appèl en willen hen graag meenemen naar een vitalere en duurzamere leefstijl. Daarom zetten we richting de toekomst ook sterk in op innovatie: door de inzet van ons creatieve team en het gebruik van data willen we onze concepten verder vernieuwen en versterken. Ook zijn we bezig met nieuwbouw met daarbinnen een eigen innovatielab. We hebben veel plannen voor de toekomst en daardoor is het een uitgelezen moment om als één merk verder te gaan.”

Dienstverlening blijft hetzelfde
De naam van de onderwijscateraar Markies Catering zal verdwijnen, evenals de andere genoemde andere scholen- en bedrijfscateraars die in de afgelopen jaren eveneens werden overgenomen. Appèl verzorgt catering op circa 700 locaties, van basis- en middelbare school tot mbo, hbo, universiteiten en bedrijven, verspreid over heel Nederland. De bestaande klanten zullen niets merken van de naamswijziging en houden dezelfde dienstverlening en concepten. Van Veen: “Samen met onze opdrachtgevers blijven we onze gasten blij maken met gezonde, duurzame en innovatieve gerechten.”

Bron: Out.of.Home Shops