Appèl en Markies Catering komen met eigen frisdrank

'S-HERTOGENBOSCH - Mingle is de naam van de frisdrank waarmee Appèl en dochteronderneming Markies Catering op de markt zijn gekomen.

De frisdrank, die volgens de cateraar de eigenschappen "anders dan anders, een beetje gek, licht bruisend en verrassende smaken" heeft, is verkrijgbaar in drie smaken en voldoet aan de richtlijnen van het Voedingscentrum. Deze week introduceert de bedrijfs- en onderwijscateraar de frisdrank in ruim 160 bedrijfsrestaurants en 200 schoolkantines.

Verrassend verfrissend
Mingle bestaat uitsluitend uit natuurlijke ingrediënten en is laag in calorieën. Ellen Janssen, manager marketing & conceptontwikkeling: We wilden een frisdrank die anders is dan anders, bestaande uit bijzondere smaken en die verrassend verfrissend is. Om tot de ultieme frisdrank te komen proefden en beoordeelden gasten, studenten en medewerkers diverse smaken.”

Drie smaken
De testsessies hebben geresulteerd in drie smaken. Cherry Lemon, Watermelon Spearmint en Apple Ginger kwamen snoeihard als favorieten uit de proefsessies. Deze smaken zijn doorontwikkeld op het gebied van zuur, fris, zoet, koolzuur en kleur. “De smaken zijn bijzonder fruitig. Mingle is er voor iedereen die op zoek is naar verfrissing en wil genieten van een smaakexplosie!” aldus Janssen.

Mingle
Mingle staat voor blenden, mengen en samenbrengen. Een naam die volgens Janssen helemaal past bij de frisdrank, welke bestaat uit gewaagde combinaties en kleuren. "We ontwikkelen zoveel mogelijk in huis. Ook voor Mingle is de gehele huisstijl met bijbehorende materialen binnenshuis ontwikkeld".

Bron: Out of Home Shops

_dsc4054-a900x525.jpg