Horeca

Nieuw marketingbureau voor horeca opent deuren

ROTTERDAM - De Buik, bekend van de Buik van Rotterdam en de Buik van Amsterdam, lanceert een bureau speciaal gericht op bedrijven in de wereld van eten, drinken en gastvrijheid.

Dit nieuwe bureau heet “de Buik Food Marketing Agency” en opereert zelfstandig naast de twee websites. Bij de Buik Food Marketing Agency draait het om eten, drinken en gastvrijheid. De missie is – net als bij de media platforms de Buik van Rotterdam en de Buik van Amsterdam – om de food cultuur vooruit te helpen. Gijsbregt Brouwer, mede-oprichter van de Buik: “Vanaf de oprichting is het onze missie geweest om de horeca en de bedrijven achter de horeca een podium te geven en hen vooruit te helpen.”Het bureau werkt voor grote merken die dichter tot hun klanten willen komen, voor het midden- en kleinbedrijf dat graag zijn marketing- en sales professionaliseert en voor start ups en scale ups die (nog) klein zijn maar groot willen worden in deze snelgroeiende industrie.

Bron: Out·of·Home Shops

de-buik-food-marketing-agency-case-rotterdams-kooktalent-foto-jeroen-mooijman.jpg