Bud wordt partner van FC Utrecht

UTRECHT – FC Utrecht is een vijfjarige overeenkomst aangegaan met Bud. Het internationale biermerk is hiermee als officieel partner aan de voetbalclub verbonden.

De fabrikant werkt al langer samen met voetbalpartijen. Bud is partner van verschillende nationale en internationale topclubs en sponsor van competities als English Premier League (EPL) en La Liga. Bud laat weten dat binnen de samenwerking de nadruk komt te liggen op het stimuleren van gemene delers als stadscultuur en inclusiviteit.

Doelen verwezenlijken
“We zijn er trots op dat we Bud als Official Partner aan ons hebben verbonden. De strategieën van Bud en FC Utrecht passen uitstekend bij elkaar en door samen op te trekken, willen we elkaar helpen bij het verwezenlijken van onze doelen ”, zegt Joost Broerse, director partnerships van FC Utrecht. Michele van Spilbeeck, horecadirecteur bierbrouwerij AB InBev sluit zich hierbij aan: “FC Utrecht is een club waar men trots is op de roots, maar waar ze ook vooruit kijken en grenzeloze ambitie nastreven. Het is een inclusieve en karaktervolle club met een eigen filosofie, waar eigen talenten kansen geboden krijgen. Iets wat perfect aansluit op het DNA van Bud. We kijken ernaar uit om samen te werken aan elkaars doelen en hopen bij te dragen aan de impact van de club in Utrecht en omgeving.”

Bron: Out.of.Home Shops