Introducties

Fuze Tea borduurt voort op succes

De succesvolle introductie van Fuze Tea in 2018 heeft zijn vruchten afgeworpen.

Lisa van der Linden |

Het hardst groeiende ijstheemerk van Nederland is inmiddels te koop in 92 procent van alle supermarkten. Dit jaar heeft Fuze Tea haar assortiment verder uitgebreid met twee nieuwe fusiesmaken van fruit, kruiden en thee: Green Tea Lime Mint en Black Tea Lemon Lemongrass. Het ijstheesegment biedt nog volop kansen voor groei. 97% van de consumenten zegt dat smaak het belangrijkste is in de keuze voor het drankje. 87% zoekt naar innovatieve smaakcombinaties. Fuze Tea wordt gemaakt met thee die afkomstig is van Rainforest Alliance Certified™-theeproducenten. Dat staat garant voor duurzame landbouw, instandhouding van natuurlijke hulpbronnen en het welzijn van de lokale gemeenschap en werknemers. Alle verpakkingen van Fuze Tea worden in 2019 voorzien van het Rainforest Alliance Certified™-logo. De nieuwe smaken zijn vanaf week 10 beschikbaar in 0,4L petflessen.

Contact
Coca-Cola Contact Center
Tel: (010) 245 69 00

fuze-tea.jpg