Omnichannel customer journey moet overal zorgen voor tevreden shoppers en gasten

Marketing4Results en The Category & Trade Company gaan samen verder

AMERSFOORT - De kennis van Marketing4Results en The Category & Trade Company (CTC) wordt gebundeld. De twee partijen hebben een contract voor overname getekend, waarmee CTC haar activiteiten naar foodservice uitbreidt.

De synergie van de activiteiten van beide partijen is groot, zo laten ze weten in een persbericht. Categorievisies, plannen, shopperinzichten en buyer persona’s, dat is wat ze doen, maar dan in verschillende branches. Nu foodservice en foodretail steeds meer in elkaar overlopen, zien de partijen een groot voordeel in een samenwerking.

Propositie
Met het samengaan van de bedrijven is Francesco Gribling gestart als associate partner foodservice bij CTC. Met zijn kennis van foodservice heeft CTC een propositie ontwikkeld waarmee zij hun klanten kunnen ondersteunen bij hun groeiplannen in de foodservice- en andere branches, eigenlijk overal waar foodservice relevant is – zoals in wonen of DHZ. Het bedrijf gelooft dan ook in de omnichannel customer journey, die ervoor gaat zorgen dat de shoppers en de gasten tevreden zijn in de winkel, onderweg, in het restaurant, op het werk en online.

Uitgangspunt
CTC is blij met de nauwe samenwerking met de Marketing4Resultsoprichters, Janka Dekker en Minouk Damen, die met hun kennis en ervaring op het gebied van foodservice een plaats hebben gekregen binnen CTC. Het uitgangspunt van de samenwerking is om de klant, gast en shopper centraal te zetten in concepten en formules om zo meerwaarde te bieden en onderscheidend te zijn.

Bron: Out.of.Home Shops

Dit artikel verscheen eerder in Out.of.Home Shops. Abonneren? Klik hier.