NIEUWVEEN - Bram Ladage wil mensen aanzetten om meer te bewegen. Daarom is de fastserviceketen deze zomer hoofdsponsor van de Wednesdaynight Skate in Rotterdam. Een ander nieuwtje van de Rotterdamse patatbakker is de opening van de 24ste vestiging in het Brabnatse Oosterhout.
Dat meldt het bedrijf woensdag. Bram Ladage is recentelijk in zee gegaan met marketing- en PR-bureau Miss Publicity en de initiële PR campagne die daaruit voortvloeide ging over hoe uitgerekend een patatbakker als Bram Ladage waarde hecht aan een gezonde levensstijl onder Nederlanders. In het verleden was het bedrijf al medeondersteuner van de campagne ‘Verantwoord Frituren’ en presenteerden zij hun concept bij de Task Force ‘Transvetzuren’ van de toenmalige minister Hoogervorst. Nu wil de fastserviceketen consumenten spelenderwijs aan een wekelijkse portie beweging helpen als hoofdsponsor van de Wednesdaynight Skate in Rotterdam.
Franchisezaak
Ander nieuws komt uit Oosterhout. Daar opent Bram Ladage op donderdag 24 juni de 27ste zaak op de Keiweg 16A. De zaak wordt gerund door de jonge patatbakker Kris Kok. Dit is zijn tweede Bram Ladage franchisezaak. Bij de opening van zijn eerste winkel in Gouda startte Bram een ware traditie, iedere nieuwe klant kreeg een gratis zak patat. Deze traditie zet Ladage graag voort en op de openingsdag trakteert Bram Ladage Oosterhout iedereen op de verse dikke frieten.
Bron: