DIA - Kwalitaria x Bluebird Day (2).jpg

Horeca

Kwalitaria-website valt in de prijzen

VIANEN – Kwalitaria heeft met het nieuwe online platform twee zilveren Dutch Interactive Awards in de wacht gesleept. Ze heeft de prijzen gewonnen samen met e-commercebureau Bluebird Day, dat het platform heeft ontworpen en gebouwd. Samen wonnen ze de awards voor e-commerce en digitale transformatie.

Redactie |

Samen met e-commercebureau Bluebird Day heeft de cafetariaketen de afgelopen tijd gewerkt aan het online-platform waarbij de app, website en webshop werden geïntegreerd. Door rekening te houden met het lokale karakter van de formule en de vrijheden van ondernemers is in zes weken tijd de conversie gestegen met 55%.

Expertise
Kwalitaria’s marketing & salesmanager Martijn Boone is blij met het behalen van de awards: “Ik ben ontzettend trots op alle collega’s van ons team en die van Bluebird Day. Om te groeien als formule hadden we echt een veel betere website nodig. Bluebird Day heeft dat met hun expertise mogelijk gemaakt. We kunnen de klantreis nu veel beter in beeld brengen wat echt ten goede komt aan de service naar onze gasten. Dat we nu twee awards winnen is een hele mooie bekroning voor al het werk, maar hier stopt het niet. Zo hebben we recent ons loyaliteitsprogramma gelanceerd waarmee we de digitale klantbeleving nog verder willen verbeteren.”

De Dutch Interactive Awards worden toegekend door Emerce in samenwerking met Dutch Digital Agencies. Bureaus kunnen elk jaar zelf hun projecten aanmelden.

Bron: Out.of.Home Shops