ROTTERDAM - SFEERIMPRESSIE – Gastvrij Rotterdam wordt steeds groter en professioneler. De Ahoy stond van maandag 17 tot en met woensdag 19 september in het teken van de horecabeurs, die ook wel bekend staat als het kleine broertje van de Horecava.
Out.of.Home Shops nam een kijkje op de beurs. Veel gerenommeerde fabrikanten en groothandels presenteerden zich weer tijdens de drie dagen in Rotterdam. CSM Bakery Solutions, Remia, Paardekooper, Van Oordt, Bidfood en Illy, allemaal waren ze op de beursvloer te vinden. Samen met live kookwedstrijden, presentaties, een pop-uprestaurant, workshops, divesre netwerkmogelijkheden en proefsessies is de beurs voor de horeca-ondernemer een vaste waarde geworden. “Het is een rustige beurs, maar de klantcontacten die we hier hebben, zijn kwalitatief wel goed. We kunnen mensen nog echt even spreken. Al mag het wel iets drukker”, is een veelgehoorde reactie van meerdere exposanten.
Foodsquare
Tegelijk met het evenement in de Maasstad werd ook de nieuwe foodhotspot van Rotterdam geopend: Foodsquare. Op de Schiedamse Vest bundelen meerdere horeca-ondernemers hun krachten. Met de formules Gusto, Olympia, Dertien, Hudson Bar&Kitchen, Lola, Nazar, Roes, The Walk’in Fish en Proeflokaal Reijngoud vormt Foodsquare naar eigen zeggen een een mooie afspiegeling van het multiculturele karakter van de stad.
Lees meer in de komende uitgave van Out.of.Home Shops.
Bron: Out.of.Home Shops