QiZiNi lanceert nieuw concept

LOSSER – Sandwichfabrikant QiZiNi, breidt het assortiment uit met Food Stories by QiZiNi. Hiermee wil de producent zich onderscheiden door verhalen te vertellen op de verpakking, door middel van storytelling.

Met een kleurrijke verpakking moet dit kersverse concept direct opvallen in het schap. Het assortiment bestaat een uitbreiding van 14 broodjes, wraps en één salade. De nieuwe producten in het assortiment zijn belegd met herkenbare ingrediënten: Beemsterkaas, vis van Fish Tales en eieren van Rondeel. Deze ingrediënten hebben een duurzame herkomst. De producten worden dagelijks vers gemaakt en door directe levering wordt de versheid en voorraad gegarandeerd.

Alternatief voor onderweg
Uit marktonderzoek komt naar voren dat de consument vaker op zoek gaat naar een gezond(er) alternatief voor onderweg. Daarnaast hebben mensen door de coronacrisis meer behoefte aan producten die hygiënisch zijn verpakt, omdat de Food Stories producten van QiZiNi zijn voorverpakt oogt dit veilig voor de consument. Met een opvallende verpakking wil de fabrikant de aandacht trekken en verhalen vertellen.

Bron: Out.of.Home Shops