Winnaars Beste Introducties 2020 zijn bekend!

NIEUWVEEN - Out.of.Home Shops heeft de winnaars van de Beste Introducties 2020 bekendgemaakt. De genomineerde producten zijn door een vakjury beoordeeld aan de hand van vier criteria: rendementsbijdrage, meedenken op niveau assortimentsgroep, innovativiteit en toekomstverwachting.

De verkiezing Beste Introducties is een initiatief van vakblad Out.of.Home Shops . Het betreft de ultieme waardering van producten en concepten die in de periode december 2019 tot en met november 2020 in het buitenhuiskanaal zijn geïntroduceerd. Out.of.Home Shops wil met de vakprijs fabrikanten belonen voor producten en concepten die succesvol in de markt zijn gezet. Daarnaast moet de onderscheiding een stimulans zijn om producten en concepten te ontwikkelen die gericht zijn op specifieke out-of-homesegmenten of op het totale buitenshuiskanaal.

De winnaars:
Coca-Cola European Partners – Fuze Tea Green Tea Blueberry Jasmine
Maza – Maza Borrel Trio
Salomon Foodworld – Urban Taste
Storck – Knoppers NutBar single 40 gr
Unilever – Magnum Ruby
Unilever – Ben & Jerry’s Netflix & Chilll’d
Unilever – rPET op gehele Lipton-portfolio in 2020
Fairtrade Original – Young Jackfruit XL
Fairtrade Original – Kokosmelk 1 liter biologisch en fairtrade, 17% vet
Flexitarian Bastards (onderdeel van GoodLife Foods) – Vega Burger
Flexitarian Bastards (onderdeel van GoodLife Foods) – Vega Frick
Mondelez – Oreo Crunchies

Bron: Out.of.Home Shops