Paviljoen Het Strandhuys.jpg

Horeca

Paviljoen het Strandhuys winnaar Lipton Terras 2023

KIJKDUIN – Paviljoen het Strandhuys in Bergen op Zoom is de grote winnaar van de tweede editie van ‘Het Lipton Terras van 2023’. In de finale versloeg het paviljoen Brasserie de Zeester uit Scherpenisse en Eetcafé Blik & Burgers in Zeist. De drie horecazaken wonnen eerder dit jaar elk een maandprijs van 10.000 euro. Tijdens de feestelijke uitreiking werd aan de drie winnaars een investeringsbudget van respectievelijk 50.000, 30.000 en 15.000 euro toegekend.

Redactie |

IJstheemerk Lipton organiseerde voor de tweede keer de verkiezing voor het beste terras. Dit jaar deden er volgens het bedrijf duizenden horecazaken mee aan de competitie en brachten tienduizenden mensen hun stem uit. Enige voorwaarde om mee te mogen doen is het schenken van Lipton Ice Tea. Alle maandwinnaars kwamen in aanmerking voor de grote hoofdprijs en probeerden met allerlei acties stemmen te winnen. Uiteindelijk lukte het Paviljoen het Strandhuys de meeste stemmen binnen te halen.

Vieren
"Wij doen een diepe buiging voor het personeel. We hebben alle troeven bij het personeel in de handen gelegd en daardoor hebben we uiteindelijk gewonnen. Ons terras is gigantisch en met het lekkere weer hebben we in de afgelopen dagen al heel veel nieuwe gasten kunnen ontvangen. Van het prijzengeld gaat de eerste 10.000 euro sowieso naar het personeel, zij mogen zelf weten aan wat voor leuks ze dat willen besteden. Verder gaan we voor aankomend seizoen onze buitenbar vernieuwen, zodat we een nog beter en leuker terras kunnen maken. Maar eerst gaan we vieren dat we de winnaar zijn”, zeggen eigenaren Marc Landa en Robin Mulders van het Strandhuys.

Creatief
“Het was waanzinnig om ook dit jaar weer te zien hoe horecaondernemers massaal actie hebben gevoerd om hun gasten te enthousiasmeren om te stemmen: van winacties en goodiebags tot natuurlijk het gebruik van de tafelstickers en gepersonaliseerd promotiemateriaal met QR-codes. Het lijkt wel of de acties om zoveel mogelijk stemmen in de wacht te slepen met het jaar creatiever worden. Ik kijk nu alweer uit naar de competitie van volgend jaar en ben benieuwd om te zien hoe het welverdiende investeringsbudget zal worden besteed”, aldus Mark Hanemaaijer, director out-of-home bij Unilever.  

Bron: Out.of.Home Shops