FEBO_Schiphol Airport_Avolta_March 2024.jpg Foto: Avolta

Horeca

Voor het eerst een Febo op Schiphol

SCHIPHOL – Voor het eerst is er een vestiging van het iconische Nederlandse snackmerk Febo geopend op de nationale luchthaven. De vestiging, die wordt uitgebaat door Avolta, staat in het hart van Schiphol Plaza.

Redactie |

Door de ligging kunnen alle bezoekers van Schiphol, dus niet alleen reizigers, hun favorieten Febo-snack trekken uit de snackwall of gewoon bestellen aan de balie. De nieuwe Febo heeft een vernieuwde uitstraling. Uitbater Avolta is een wereldwijde speler op het gebied van retail en horeca voor reizigers. Naast deze eerste Febo op Schiphol heeft het meer dan 1000 locaties in meer dan 73 landen.

Walter Seib, ceo Noord-, Midden- en Oost-Europa van Avolta: “We zijn trots om samen te werken met Febo, een iconisch merk in Nederland, om hun geliefde snacks van Febo naar Amsterdam Airport Schiphol, onze langdurige partner, te brengen. Bij Avolta doen we er alles aan om reizigers gelukkiger te maken, en ik twijfel er niet aan dat FEBO zowel door lokale reizigers als bezoekers een favoriete locatie wordt."

Blij
Dennis de Borst, directeur en derde generatie eigenaar van Febo, is verheugd over de nieuwe vestiging. "Wij zijn heel blij om Febo op Schiphol te introduceren. We hebben heel lang ge-date, en nu hebben we verkering! We hebben hoge verwachtingen. Ik denk dat alle Schiphol-passanten déze FEBO fantastisch gaan vinden."

Hans de Groot, head of retail, F&B and commercial services, Royal Schiphol Group: “Op Schiphol streven we ernaar om ons aanbod voortdurend te verbeteren door de kwaliteit, diversiteit en herkenbaarheid te verbeteren. De introductie van een sterk, lokaal merk als Febo draagt hieraan bij. Wij zijn ervan overtuigd dat zowel reizigers als mensen die op Schiphol werken blij zullen zijn met deze aanvulling op het aanbod op Schiphol Plaza.”

Bron: Out.of.Home Shops