Tony Chocolonely opent winkel op Schiphol

AMSTERDAM – Tony Chocolonely opent zijn eerste vluchthavenwinkel op Schiphol Airport Retail (SAR). De winkel verkoopt naast de herkenbare chocoladerepen ook t-shirts en draagtassen. Een verdere aanvulling op het bestaande assortiment zijn de Travel Retail Exclusive artikelen: Tony Pouch pak en kleine chocoladerepen in verschillende smaken.

De winkel valt op door een groot LED scherm en verschillende displays. Op deze manier wil de winkel voorbijgangers informeren over de missie van Tony Chocolonely. Ze willen consumenten bewust maken van de ongelijkheid in de cacao-industrie en een slaafvrije chocoladeketen de norm maken.

Natuurlijk en duurzaam
De chocoladefabrikant gebruikt zoveel mogelijk milieuvriendelijke middelen. Zo is de Travel Retail Exclusive reep verpakt in een papieren wikkel. Daarnaast zijn de materialen in de winkel zo veel mogelijk hergebruikt en natuurlijk, door gebruik te maken van bamboe en kurk. “Met zijn kleurrijke designs en bijzondere smaken is Tony’s Chocolonely een grote trekpleister. De opvallende winkel verbetert de zichtbaarheid van Tony en voegt nog meer waarde en plezier toe aan de algehele winkelervaring van de reizigers op de luchthaven”, zegt Simon Asmus, managing director bij SAR.

Bron: Out.of.Home Shops